ارسال و فروش ویژه دسکتاپ ارسال و فروش ویژه موبایل

بهترین قرص سفید کننده پوست

قرص‌های سفید کننده‌ پوست 

مکمل‌های سفید کننده پوست یک انتخاب موثر برای افرادی است که می‌خواهند پوستی روشن‌تر وشفاف‌تر داشته باشند. این مکمل‌ها به منظور برطرف شدن پرپیگمانتاسیون، لکه‌های تیره و سایر تغییر رنگ‌های پوست طراحی شده‌اند که در نتیجه ظاهری درخشان‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کنند. هنگامی که به دنبال بهترین مکمل سفید کننده پوست هستید، ضروری است که مواد تشکیل دهنده را به دقت در نظر بگیرید. برخی از مواد مانند گلوتاتیون، ویتامین C و نیاسینامید در کاهش هایپرپیگمانتاسیون و روشن شدن پوست موثر هستند. سایر مواد مانند هیدروکینون می‌تواند مضر باشد و باید از مصرف آنها خوددداری کرد.

 

قرص سفید کننده پوست

 

 

آنچه در این مقاله می‌خوانیم:

  • چه چیزی باعث هایپرپیگمانتاسیون می شود؟
  • چگونه از هایپرپیگمانتاسیون جلوگیری می شود
  • معرفی بهترین قرص سفید کننده پوست
  • معرفی کپسول پیگمنتا
  • ترکیبات موجود در کپسول پیگمنتا
  • روش مصرف کپسول پیگمنتا
  • قرص گلوتاتیون استیل سیستئین ویتامین سی
  • قرص گلوتاتیون نوتری بست ؛ قرص سفید کننده دائمی
  • دیگر روش‌های سفید شدن پوست
    • ضد آفتاب فراموش نشود
    • غذاهای غنی از آنتی اکسیدان بخورید
  • نتیجه گیری
  • پرسش و پاسخ

چه چیزی باعث هایپرپیگمانتاسیون می‌شود؟

یکی از دلایل رایج هایپرپیگمانتاسیون تولید بیش از حد ملانین پوست است. ملانین عامل رنگ دهنده پوست است که توسط سلول‌های پوستی به نام ملانوسیت تولید می‌شود. شرایط یا عوامل مختلفی می‌توانند روند تولید ملانین در بدن شما را تغییر دهند. برخی از داروها می‌توانند باعث بروز هیپرپیگمانتاسیون شوند. همچنین برای برخی از افرادی که شیمی درمانی  انجام می‌دهند به عنوان یک عارضه جانبی، باعث ایجاد هیپرپیگمانتاسیون می‌شود. بارداری، سطح هورمون‌ها را بسیار تغییر می‌دهد و می‌تواند بر تولید ملانین در برخی از زنان تأثیر بسزایی بگذارد. یک بیماری غددی درون ریزکمیاب به نام «بیماری آدیسون» می‌تواند هیپرپیگمانتاسیون ایجاد کند که در مناطقی که در معرض نور خورشید قرار دارند، مانند صورت، گردن و دست‌ها و مناطقی که در معرض اصطکاک هستند، مانند آرنج و زانو آشکارتر است. هایپرپیگمانتاسیون نتیجه مستقیم افزایش سطح یک هورمون در بدن شما است که منجر به زیاد شدن سنتز ملانین می‌شود.

 

چگونه از هایپرپیگمانتاسیون جلوگیری می‌شود

همیشه نمی‌توان از هایپرپیگمانتاسیون جلوگیری کرد. با این حال، شما می‌توانید از خود محافظت کنید:

  • استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 20
  • پوشیدن کلاه یا لباسی که جلوی نور خورشید را بگیرد
  • اجتناب از آفتاب در طول روز که شدیدترین زمان، معمولاً از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر است
  • استفاده از برخی داروهایی که باعث سفید شدن پوست می‌شود
کپسول پیگمنتا

معرفی بهترین قرص سفید کننده پوست

  • کپسول پیگمنتا
  • قرص گلوتاتیون استیل سیستئین ویتامین سی
  • قرص گلوتاتیون نوتری بست

 

معرفی کپسول پیگمنتا 

کپسول پیگمنتا درمکس، دارای ترکیبات خاص و با کارایی موثر و شناخته‌شده است که با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی در جلوگیری از روند پیری پوست، حذف لکه‌ها و رنگدانه‌های پوستی و نیز درخشندگی و سفیدی آن موثر است. در ترکیبات این محصول، از مواد نگهدارنده و شیرین‌کننده استفاده نشده و همین امر، اثربخشی محصول را افزایش می‌دهد. این کپسول، به دلیل داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی، رادیکال‌های آزاد پوستی را از بین می‌برد و نقش موثری در کاهش چین و چروک دارد. مصرف این محصول به داشتن پوستی روشن و عاری از چین و چروک کمک می‌کند. کپسول پیگمنتا علاوه بر روشن کردن پوست طی دو دوره مصرف به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون سلولی نیز کمک می‌کند. کپسول پیگمتا همچنین به کاهش چین و چروک و شاداب شدن پوست نیز کمک می‌کند.

 

ترکیبات موجود در کپسول پیگمنتا

ترکیبات

مقدار در هر وعده روزانه

گلوتاتین

500 میلی گرم

ویتامین C

100 میلی گرم

ویتامینE

100 IU

آلفا لیپوئیک اسید

100میلی گرم

عصاره دانه انگور

50 میلی گرم

 

روش مصرف کپسول پیگمنتا

کپسول روشن کننده پوست پیگمنتا را روزانه دو عدد با هم، بعد از وعده غذایی با آب فراوان میل کنید.

نکته: افرادی که بیماری قلبی، کبدی، کلیوی یا فشار خون دارند، کپسول پیگمنتا را طبق تجویز پزشک مصرف کنند.

 

قرص گلوتاتیون استیل سیستئین ویتامین سی

 این ترکیب نوعی آنتی اکسیدان قوی محسوب می‌شود، بنابراین فقدان آن باعث افزایش تنش‌های اکسیداتیو و تسریع روند پیری در سلول‌ها می‌شود. گلوتاتیون یک پروتئین کوچک است که در بدن انسان به شکل طبیعی ساخته می‌شود. قرص گلوتاتیون از جمله مکمل‌های پوست و مو، با اثربخشی فراوان در پاکسازی بدن و همچنین زیبایی به شمار می‌آید. این ترکیب علاوه بر بهبود عملکرد سلولی و انجام فرایند سم‌زدایی در کبد و سایر اندام‌های بدن سبب تقویت بافت پوست، افزایش شفافیت و درخشندگی و رفع تیرگی و آکنه‌های پوستی می‌گردد.گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان درون سلولی است که نقش مهمی در محافظت از سلول‌ها در مقابل استرس اکسیداتیو و عوامل آسیب‌رسان همانند رادیکال‌های آزاد و پراکسیدها، ایفا می‌کند. قرص گلوتاتیون و استیل سیستئین و ویتامین C آریا دارو با داشتن ترکیبات مؤثر و آنتی اکسیدانی قوی، به منظور افزایش سلامت پوست، کاهش چین و چروک و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک موثری می‌کنند.  

 

 

قرص گلوتاتیون نوتری بست ؛ قرص سفید کننده دائمی

«قرص گلوتاتیون نوتری بست» ترکیبی منحصر به فرد از مواد موثر و شناخته شده مانند گلوتاتیون، استیل سیستئین و ویتامین C می‌باشد. این قرص دارای خاصیت آنتی اکسیدان قوی است و به کاهش آسیب رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. کاربرد مصرف این قرص در تحریک پوست برای کلاژن سازی، ترمیم و بازسازی پوست است و باعث کاهش چین و چروک می‌شود. قرص گلوتاتیون لکه‌ها، جای جوش و رنگدانه‌های پوستی را برطرف می‌کند و درخشندگی و سفیدی پوست را بهبود می‌بخشد.

دیگر روش‌های سفید شدن پوست

بهترین مکمل‌ها برای سفیدشدن پوست را معرفی کردیم. در کنار این مکمل‌ها، نکات مهمی است که به روند روشن شدن پوست کمک بسزایی می‌کند.

ضد آفتاب فراموش نشود

به طور کلی، کرم ضد آفتاب را باید هر دو ساعت یکبار تجدید کرد،(مخصوصاً بعد از شنا یا تعریق). اگر خانه‌دار هستید و دور از پنجره می‌نشینید، ممکن است نیازی به استفاده از ضدآفتاب نداشته باشید. به خاطر داشته باشید که هیچ ضد آفتابی کامل نیست. از کلاه‌های لبه پهن، عینک آفتابی یا سایر لباس‌های محافظ استفاده کنید و تا حد امکان در فضای آزاد،در مکان‌های دور از تابش نور مستقیم آفتاب و در سایه باشید.

سفید شدن پوست

غذاهای غنی از آنتی اکسیدان میل کنید

بسیاری از غذاهای غنی از مواد مغذی سرشار از آنتی اکسیدان هستند، از جمله انواع خاصی از انواع توت‌ها، آجیل و سبزیجات. این غذاها همچنین با سایر فواید سلامتی مرتبط هستند و ممکن است از بیماری‌های مزمن محافظت کنند. همچنین یکی از فواید اصلی آنتی اکسیدان، روشن شدن و شاداب شدن پوست نیز است. آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که در بدن ساخته می‌شوند و در غذا یافت می‌شوند و به دفاع از سلول‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند که می‌تواند باعث استرس اکسیداتیو شود و شانس ابتلا به بیماری‌های مزمن مختلف را افزایش دهد. مصرف خوارکی‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • انواع توت
  • بلوبری
  • انواع مرکبات مثل لیمو و پرتقال

 

نتیجه گیری

یکی از دلایل رایج بروز هایپرپیگمانتاسیون، تولید بیش از حد ملانین است. ملانین عامل رنگ دهنده پوست است که توسط سلول‌های پوستی به نام ملانوسیت تولید می‌شود. شرایط یا عوامل مختلفی می‌توانند باعث تغییر روند تولید ملانین در بدن شما شوند. «کپسول پیگمنتا درمکس» ترکیبی منحصر به فرد از مواد موثر و شناخته‌شده، با اثرات آنتی اکسیدانی قوی و موثر در جلوگیری از روند پیری پوست، حذف لکه‌ها و رنگدانه‌های پوستی و افزایش درخشندگی و سفیدی آن است. قرص گلوتاتیون استیل سیستئین ویتامین سی و قرص گلوتاتیون نوتری بست از دیگر قرص‌های موثر در حفظ سلامت پوست کمک می‌کند. علاه‌بر مکمل‌ها، روش‌های دیگر برای سفید شدن پوست مانند استفاده مداوم از ضدآفتاب ، استفاده از خوراکی‌های غنی از آنتی اکسیدان هستند.

 

پرسش و پاسخ

1- نحوه مصرف قرص گلوتاتیون نوتری بست چگونه است؟

روزانه یک عدد قرص را با آب زیاد میل کنید.

 

2- چه چیزی باعث تیره شدن پوست می‌شود؟

قرار گرفتن طولانی در معرض نور خورشید، استفاده از داروهای بارداری، بیماری‌های غددی

 

3-  چه چیزی باعث چین چروک می‌شود؟

نداشتن تغذیه مناسب و نداشتن روتین پوستی کامل

 

skin whitening

دیدگاه (0)

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

کلید ESC برای خروج فشار دهید