ارسال و فروش ویژه دسکتاپ ارسال و فروش ویژه موبایل

لیفت صورت ؛ بهترین روش جوان‌سازی پوست صورت

کرم لیفت صورت؛  تضمین جوانی پوست شما بعد از 30 سالگی! 

پوست از حساس ترین اورگان های بدن است که تحت تاثیر عواملی مانند افزایش سن،  تغذیه ناسالم،  خواب ناکافی و آسیب های نور خورشید به مرور زمان دچار افتادگی و چین و چروک ها بخصوص در ناحیه صورت می شود. کرم لیفتینگ یا استحکام بخش پوست صورت یک محصول فوق العاده موثر برای جلوگیری از افتادگی پوست صورت می باشد. این کرم حاوی ویتامین‌های A، E و D است که باعث افزایش استحکام پوست شده و از افتادگی پوست پیشگیری می‌کند. استفاده مداوم از کرم لیفتینگ می‌تواند به طور کامل تاثیر خود را بر روی پوست اعمال کند. اگر به دنبال راه حلی ساده برای کاهش چین و چروک صورت هستید، استفاده از کرم لیفتینگ یک گزینه مناسب است.

آنچه در این مقاله می خوانیم: 

  • کاربرد کرم لیفت صورت
  • مزایای کرم لیفت صورت
  • ترکیبات کرم های لیفت صورت
  • انتخاب کرم های لیفت صورت براساس نوع پوست 
    • کرم های لیفت پوست چرب
    • کرم های لیفت پوست خشک
  • مراحل استفاده از کرم لیفت صورت
  • نتیجه گیری
  • پرسش و پاسخ

کاربرد کرم لیفت صورت

استفاده از کرم لیفت صورت یکی از روش‌های جوانسازی و پیشگیری از ایجاد چین و چروک پوست است. همراه با افزایش سن، پوست نیز کم‌کم قابلیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و استفاده از کرم لیفت یکی از موثرین روش ها در بهبودی ظاهر صورت می باشد. این کرم دارای انواع ویتامین‌های A، E و D است که در استحکام پوست موثر هستند و از افتادگی پوست ممانعت می‌کند.همچنین دارای روغن‌های گیاهی و امگا 3 و 6 است که بافت چربی پوست را ترمیم نموده و  رطوبت و شادابی پوست را حفظ می‌کند.

 این کرم با تاثیر بر افزایش کلاژن و الاستین در پوست، علائم پیری را کاهش داده، چین و چروک‌ها را از بین می ببرد و پوست را مرطوب نگه می دارد. برخی از افراد همراه با کرم لیفت صورت، از کرم لیفت گردن نیز استفاده می‌کنند تا از شل شدگی پوست جلوگیری کنند.

مزایای کرم لیفت صورت

 مزایای استفاده از کرم لیفتینگ صورت به اختصار شامل:

  • رفع چین و چروک و افتادگی صورت
  • جوان کننده پوست و ممانعت از پیری زودرس
  • استحکام بخش پوست
  • حفظ رطوبت و آب‌رسانی به پوست
  • افزایش پروتئین‌ها و دیگر ترکیبات جوان‌ساز پوست مانند کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید
  • دارای ویتامین‌ها و اسیدهای چرب موردنیاز پوست
     

 

ترکیبات کرم های لیفت صورت

کرم لیفت صورت با داشتن ترکیباتی مانند رتینوئیدها، پپتیدها، انواع ویتامین‌های A، E و D و ویتامین C، اسید هیالورونیک، اسیدهای AHA و آنتی اکسیدان ها، بهترین گزینه جهت استحکام پوست صورت و بدن هستند. مهمترین ترکیبات موجود در این کرم ها عبارتند از: 

  • استفاده موضعی ویتامین A که رتینول نیز نامیده می شود، می تواند شکل الاستین پوست را بهبود بخشد و حتی برخی تحقیقات نشان می دهد که میتواند باعث تولید الاستین شود. استفاده از محصول رتینول هر شب می تواند کمک زیادی به استحکام پوست شما کند!
  • استفاده روزانه از یک لایه بردار حاوی اسید سالیسیلیک (BHA) یا اسید گلیکولیک (AHA) بسیار موثر است. علاوه بر لایه برداری برای پوست و ایجاد پوستی صاف تر، تحقیقات زیادی نیز انجام شده است که نشان می دهد این مواد کلاژن بیشتری می سازند و تا حدودی می توانند به استحکام پوست کمک کنند. شما نیازی به استفاده از هر دو BHA و AHA ندارید. استفاده از یک نوع مناسب است یا می توانید پس از چند مدت، جایگزین کنید. 
  • از طرف دیگر،«باکوچیول» از ترکیبات گیاهی مراقبت از پوست را امتحان کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که این ماده طبیعی فواید ضد پیری زیادی دارد، مانند کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک. 

 

 

انتخاب کرم های لیفت صورت براساس نوع پوست 

کرم های لیفت پوست چرب

کرم‌های لیفتینگ صورت برای پوست چرب دارای ویژگی های خاصی هستند. این کرم‌ها با ترکیباتی مانند ویتامین‌ها (A، E، D)، روغن‌های گیاهی، اسیدهای چرب ضروری (مانند امگا 3 و امگا 6)، و آنتی‌اکسیدان‌ها تهیه می‌شوند. وظیفه‌ی اصلی این کرم‌ها افزایش رطوبت پوست، جلوگیری از افتادگی عضلات صورت و جوان‌سازی پوست است. 

کرم های لیفت پوست خشک

کاربرد کرم‌های لیفت صورت معمولاً برای کاهش چین و چروک پوست می باشد. این کرم‌ها می‌توانند برای پوست خشک نیز موثر باشند، اما باید توجه داشته باشید که انتخاب کرم مناسب برای پوست خشک بسیار مهم است. در ادامه مطالب، تاثیرات مثبت کرم‌های لیفت صورت برای پوست خشک را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • افزایش ترمیم پوست. کرم‌های لیفت صورت دارای ترکیباتی هستند که به ترمیم سازی پوست کمک می‌کنند. این ترکیبات می‌توانند پوست خشک را مرطوب نگه دارند و خطوط ریز و چین‌ و چروک های پوست را کاهش دهند.
  • افزایش انعطاف‌پذیری پوست. کرم‌های لیفت صورت انعطاف‌پذیری پوست را افزایش می دهند. این انعطاف‌پذیری پوست خشک باعث بهبودی ظاهر پوست می شود.
  • افزایش تولید کلاژن. برخی کرم‌های لیفت صورت ممکن است تولید کلاژن را افزایش دهند. کلاژن نقش مهمی در سلامت پوست داشته و پوست خشک را تقویت می کند.
    بطور کلی، قبل از استفاده از هر محصول لیفت صورت یا سایر محصولات آرایشی بهداشتی، بهتر است با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید تا محصول مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید. 
     

مراحل استفاده از کرم لیفت صورت

برای استفاده از کرم لیفتینگ صورت، مراحل زیر را انجام دهید:

  •  پاک‌سازی پوست: قبل از استفاده از کرم، پوست خود را با محصولات پاک‌کننده مناسب شستشو دهید.
  •  آماده‌سازی پوست: پوست خود را خشک کنید و کمی ماساژ دهید تا خون به سطح پوست جریان پیدا کند.
  •  استفاده از کرم لیفت صورت: مقدار کمی از کرم را روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید. به آرامی با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید تا کرم کاملا به پوست جذب شود.
  •  استفاده مداوم: برای مشاهده نتایج بهتر، کرم لیفتینگ را به‌صورت روزانه و مداوم استفاده کنید.

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید که هر کرم لیفتینگ دارای دستورالعمل‌های خاص خود است. برای بهترین نتیجه، دستورالعمل‌های محصول خود را مطالعه کنید‌ و با متخصص پوست مشورت کنید. 
 

 

نتیجه گیری

استفاده از کرم لیفت صورت یکی از روش‌های موثر در جوانسازی و پیشگیری از ایجاد چین و چروک پوست میباشد. این کرم با داشتن ترکیباتی مانند رتینوئیدها، پپتیدها، انواع ویتامین‌های A، E و D، اسید هیالورونیک، اسیدهای AHA و آنتی اکسیدان ها، بهترین گزینه جهت استحکام پوست صورت و بدن هستند و  رطوبت و شادابی پوست را حفظ می‌کنند. 

پرسش و پاسخ

1. بهترین زمان برای شروع استفاده از کرم لیفت صورت چه موقع است؟ 

کلاژن ماده‌ای است که باعث استحکام پوست، انعطاف‌پذیری، جوانی و شادابی پوست می‌شود. میزان تولید این ماده همراه با افزایش سن کاهش یافته و به دلیل کمبود این ماده، پوست کم کم دچار افتادگی میشود. پوست صورت با ورود به دهه دوم زندگی شروع به تغییرات می‌کند و در 30 سالگی به بعد میزان تولید کلاژن کم می‌شود. بنابراین استفاده از کرم‌های لیفتینگ و محصولات تقویتی پوست از 30 سالگی به بعد مفید و موثر بوده و همواره پیشنهاد می‌شود.

2. مدت زمان اثربخشی کرم های لیفت صورت چقدر است؟ 

طبق گفته متخصصات، برای مشاهده اثر بخشی کرم‌های لیفتینگ حداقل 6 هفته و حداکثر 9 ماه زمان لازم است. بنابراین، برای گرفتن نتیجه‌ مطلوب عجله نکنید و این کرم را به طور مداوم استفاده کنید. 

3. آیا کرم های لیفت صورت عوارض جانبی دارد؟ 

 کرم‌های لیفت عوارض خاصی ندارد. فقط توجه کنید که باید در طول دوره‌ خاصی مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این کرم برای پوست بسیار موثر بوده و اکثر متخصصان پیشنهاد می‌کنند از این نوع کرم‌ها استفاده کنید. 

منبع

Face Lifting Products

دیدگاه (1)

  • 20 مرداد 1403 در 02:18

    در مورد کرم لیفت مطالبی شنیده بودم اما مقاله تون رو که خوندم اطلاعاتم خیلی بیشتر شد. من هم این کرم رو جزو روتین پوستیم قرا میدهم و استفاده میکنم تا برای چند سال آینده پوستم همچنان جوان و شاداب بمونه .

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

کلید ESC برای خروج فشار دهید